Transport gratuit pentru comenzi cu valoare peste 299 lei
Produsele achiziționate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunță la cumpărare, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Renunțarea la cumpărare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeași stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au însoțit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesiva si/sau intervenții neautorizate etc. Daca produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.
Produsele se trimit cu ramburs 0.
Nu este posibilă returnarea unui produs fabricat cu o eșantionare personalizată. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda speciala (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de către Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a plății unui avans, in termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.).
Acesta clauza se aplică conf. O.G. 34/2014, in cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicându-se definițiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site se poate returna fără nici un cost suplimentar din partea clientului, după ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia. Pentru o solicitare de returnare produs, trebuie sa contactați prin email la: info@ibrikshop.ro
MUG SRL va înapoia contravaloarea comenzii in maxim 14 zile de la primirea produsului returnat. Daca produsul este returnat într-o stare in care nu mai poate fi revândut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxă pentru readuse cerea produsului in stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca second-hand fie la opțiunea clientului, se va fi reexpediat produsul, pe cheltuiala acestuia. Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul căruia producătorul transfera sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cat si servicii. Până la efectuarea plății de către client, produsul este proprietatea producătorului. Încheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia. Art. 12 menționează ca exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale.
Returul produselor considerate consumabile este acceptat doar daca aceste au sigiliul / ambalajul intact (sunt nefolosite). Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicata, cu modificările si completările ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le mânuiască si sa le inspecteze in același mod in care i s-ar permite sa-o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un produs, nu să și folosească.
Perioada de reflecție de 14 zile
În UE aveți dreptul de a returna produsele achiziționate on-line sau prin alte mijloace de vânzare la distanță (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor) în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite.