Transport gratuit pentru comenzi cu valoare peste 299 lei
Termenii si condițiile de mai jos se refera la cumpărăturile, comenzile efectuate in cadrul magazinului on-line. Pentru a avea toate informațiile legate de condițiile comenzii si livrării unui produs de pe ibrikshop.ro, va rugam sa citiți cu atenție cele de mai jos. In cazul in care aveți întrebări sau nelămuriri, va rugam sa ne contactați la info@ibrikshop.ro. Termenii si condițiile din prezenta conțin regulile unei comenzi valabile, condițiile contractuale de baza al unui eventual contract intervenit intre Vânzător si Cumpărător.
Totodată, acești termeni si condiții guvernează răspunderea societății care administrează magazinul on-line, legata de funcționarea paginii de web. Sunt valabile exclusiv acești termeni si condiții, si orice alte clauze devin nule, cu excepția cazului in care modificarea a fost anunțata imprealabil sau in cazul in care acesta s-a făcut in scris. Administratorul magazinului virtual ibrikshop.ro, in anumite cazuri are dreptul la modificarea termenilor si condițiilor, astfel va recomandam, ca înainte de fiecare cumpărare, sa citiți Termenii si condițiile afișate pe site. Aceste modificări sunt valabile de la data apariției lor pe internet si nu pot fi aplicate la contractele încheiate anterior. Pentru fiecare comanda efectuata pe site, sunt valabile termenii si condițiile in vigoare la data efectuării comenzii. In cazul unei comenzi valide, Dvs. acceptați fără excepție toate termenele si condițiile citite aici. In cazul utilizării paginii web, Dvs. acceptați, ca veți respecta Termenii si condițiile enumerate aici, la fel ca regulamentul de utilizare. Prin completarea si trimiterea comenzii ce apare pe ibrikshop.ro, Cumpărătorul comanda concomitent produsele care figurează in magazinul on-line, si răspunde pentru corectitudinea datelor furnizate de el. Adresa de e-mail sau numărul de telefon indicat greșit atrage după sine neîndeplinirea comenzii, dat fiind faptul ca Vânzătorul nu poate contacta Cumpărătorul.
Cum comand online:
Orice produs incarcat pe webshop poate fi comandat cu butonul ”adaugati in cos” de pe fisa de date al produslui. Prin apasarea butonului “adaugati in cos” produsul in cauza ajunge in cosul virtual de cumparaturi. Produsele din cosul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, daca faceti click pe iconul de cosului situat in dreapta sus a paginii de web. Aici aveti posibilitatea sa stergeti eventualele produse nedorite, respectiv aici puteti defini cantitatea de produse din care doriti sa cumparati mai multe bucati. Dupa setarea cantitatii, cu ajutorul butonului “actualizati” veti putea actualiza starea cosului de cumparaturi. Daca ati facut setarile necesare si toate produsele au intrat in cos, prin apasarea butonului “procesare ” ajungeti la casa. Dupa efectuarea comenzii in magazinul virtual, veti primi un e-mail automat la adresa de mail indicata de Dvs., care nu se considera oferta, acesta confirma numai inregistrarea comenzii reusite si trimiterea mai departe catre Vanzator. In baza acestora, colegii nostri, in timpul orelor de program, vor lua legatura cu Dvs. prin intermediul posibilitatilor de contact indicate de Dvs. Cumparatorul ia la cunostinta ca, dupa efectuarea comenzii de pe portal, si dupa confirmarea prin e-mail sau SMS de catre un angajat al Vanzatorului, intervine un contract de vanzare-cumparare, respectiv de livrare incheiat verbal pentru produsul comandat. In masura in care, momentan produsul respectiv nu se gaseste in stoc, vom indica prin telefon o data la care asteptam sosirea produslui in cauza. Va rugam sa confirmati acceptul acestei date printr-un raspuns trimis prin e-mail, iar in cazul in care data respectiva nu va este convenabila, va rugam sa ne semnalizati si acest lucru, si veti avea posibilitatea sa renuntati la produslul comandat.
Pretul produselor:
Toate preturile afisate pe site sunt in LEI. Ofertele si produsele prezentate pe site-ul ibrikshop.ro sunt disponibile in limita stocului. Preturile produselor prezentate pe ibrikshop.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila. In cazul aparitiei unor preturi afisate eronat, vanzatorul are dreptul de a anula comenzile respective.
Modalitati de plata:
1. Plata Online prin aplicatia ePOS Banca Transilvania
ibrikshop.ro vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale ePOS Banca Transilvania. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line. Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:
a. Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati linkul “Adauga in Cos”
b. Introduceti datele dvs. personale.
Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre ibrikshop.ro, nici de catre ePOS Banca Transilvania. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului.
Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand “Pasul urmator”.
Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, ibrikshop.ro si ePOS Banca Transilvania nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra.
ibrikshop.ro transmite factura aferenta comenzii exclusiv in format electronic prin posta electronica la adresa de e-mail a cumparatorului. Factura tiparita o gasiti langa produsele livrate, in colet.
Numărul de telefon corect este, de asemenea, foarte important, fără de care serviciul de curierat nu va putea să livreze coletul la adresa de livrare pe care ne-ați comunicat-o.
2. Introduceti datele despre credit/debit card:
Daca ati ales metoda de plata “Card credit/debit” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul “3-D Secure” elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePOS Banca Transilvania, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, “3-D Secure” este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul “3-D Secure” permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.
Politica de securitate ePOS Banca Transilvania
Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?
Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de ePOS Banca Transilvania.
Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
Datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite smegonline.ro si ePayment garanteaza securitatea sistemelor sale informatice.
Datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar – numar de card, data expirarii, etc. – sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului “3-D Secure” aplicat de catre ePOS Banca Transilvania pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul “3-D Secure”, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra , similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi “Verified by Visa” si “SecureCode” pentru detalii complete legate de sistemul “3-D Secure”.
Politica de retur:
Comunicarea deciziei privind retragerea se efectueaza prin notificare scrisa si transmisa la e-mail: info@ibrikshop.ro, urmand sa confirmam prin posta electronica primirea deciziei de retragere. In cazul exercitarii dreptului de retragere, cumparatorul are obligatia de a returna in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere pe mail. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Produsele se transmit la sediul vanzatorului din mun. Tg.Secuiesc str. 1 Dec. 1918 nr. 18 bloc 21 scara B ap.7 județul Covasna.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.).
Nu este posibilă returnarea unui produs fabricat cu o eșantionare personalizată.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiilecuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
Conditii generale pentru returul produselor vandute de www.ibrikshop.ro
Metode de plata ePOS Banca Transilvania
Puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: card de credit/debit sau ramburs. Daca ati selectat card de credit/debit ca metoda de plata, este necesar sa completati un formular cu datele despre acesta. Daca tranzacția prin card a fost reușită, următorul ecran va mulțumește pentru comanda pe site-ul nostru si va oferă informațiile relevante pentru comanda. Aceste informații le veți primi de asemenea prin e-mail.
Acceptam următoarele cărți de credit/debit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Folosind ca metoda de plata card-ul bancar de credit/debit comanda dumneavoastră va fi procesata imediat. Pentru comenzi pentru care ați selectat metoda de plata prin transfer bancar, procesarea comenzii se va face doar după confirmarea creditării contului ePOS Banca Transilvania cu suma transferata, introducându-se astfel un decalaj de 2-4 zile, de la caz la caz.
2. Plata in numerar
Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul ibrikshop.ro. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. In cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea. Pentru plata in numerar, se percepe taxa de ramburs 5 lei. Pentru produsele care se livrează pe baza de comanda se poate solicita un avans de cel puțin 30% din valoarea produsului in cazul in care acestea nu sunt disponibile in stoc. După confirmarea telefonica a comenzii se va emite o factură pentru avansul de achitat. Vânzătorul va considera comanda lansata in momentul in care clientul va face plata conform factura de avans primita.
IMPORTANT!
La comandarea unelor produse cu o valoare mai mare de 1000 lei se percepe un avans de 30% din valoarea comenzii, pentru care se emite o factură de avans. Înainte de livrare se emite o factură si cu restul de 70%, suma care trebuie plătita si trimisa dovada plătii la adresa de mail info@ibrikshop.ro înainte de expedierea produsului sau in momentul preluării coletului de la firma de curierat.
La comandarea unelor produse unica se percepe un avans de 30% din valoarea comenzii, pentru care se emite o factura de avans. Înainte de livrare se emite o factură si cu restul de 70%, suma care trebuie plătita si trimisa dovada plătii la adresa de mail info@ibrikshop.ro înainte de expedierea produsului sau in momentul preluării coletului de la firma de curierat.
Livrarea:
In cazul produselor aflate in stoc vom efectua livrarea intre 3-5 zile lucrătoare si la produse care sunt la comanda intre 17-21 zile lucrătoare de la lansarea comenzii.
In cazul in care produsul ales de client nu este disponibil in stoc, termenul de livrare va fi comunicat pe e-mail sau telefonic de către un reprezentant al firmei noastre. Livrarea produselor comandate se va asigura prin curier.
Prețul de transport este de 20 lei/colet, sau 15 lei la easybox pentru toate coletele, indiferent de valoarea acestuia. Livrarea gratuită se aplică pentru comenzi de peste 350 de lei.
Produsele vor fi livrate cu Sameday.
Condiții de returnare:
Conform legislației in vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabila doar clienților persoane fizice. Astfel consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunță la cumpărarea produsului fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renunțarea la cumpărare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeași stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au însoțit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Daca produsul este returnat într-o stare in care nu mai poate fi revândut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului in stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca second-hand fie la opțiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda speciala (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de către Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a plătii unui avans, in termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe
Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.). Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicându-se definițiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site se poate returna fără nici un cost suplimentar din partea clientului, după ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
Condiții generale pentru returul produselor vândute ibrikshop.ro
Obligații:
Informațiile si detaliile tehnice prezentate pe site-ul nostru sunt pur informative. Pozele produselor noastre sunt doar ilustrative, pentru erori gramaticale sau de imagine survenite nu ne asumam responsabilitatea. Pentru a oferi informații actualizate ibrikshop.ro va realiza periodic modificări in conținutul site-ului, schimbările referindu-se la informații despre produse, descrieri, poze, preturi etc. Preturile de pe site se pot modifica in funcție de comanda si condițiile de aprovizionare. ibrikshop.ro nu este răspunzătoare pentru prejudiciile generate de conexiunea de internet, in utilizarea, copierea sau afișarea conținutului site-ului declinându-si de asemenea răspunderea, pentru orice dezavantaje care pot surveni din cauza unor erori de software sau alte defecțiuni tehnice apărute la server.
Politica de confidențialitate:
ibrikshop.ro se angajează sa nu transmită datele personale ale utilizatorilor site-ului către terți si sa le folosească numai in scopul stabilirii contactului cu clienții sai, precum si in scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcționarea site-ului si a ofertelor acestuia. Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informării utilizatorilor privind situația contului de pe ibrikshop.ro, privind evoluția, sistarea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite.
Reclamații
În cazul în care ai primit un produs neconform, te rugăm să ne contactezi folosind adresa de email info@ibrikshop.ro
Reclamațiile vor fi soluționate în termen de 5 zile lucrătoare.
Datele vânzătorului
MUG SRL.
Sediul: Municipiul Târgu Secuiesc, strada 1 Dec. 1918 nr. 18 bloc 21 scara B apartament 7 județul Covasna
Cod poștal: 525400
Cod unic de înregistrare: 48038590
Număr de înregistrare la ORC: J14/141/2023
Număr telefon: 0040-750491912
Email: info@ibrikshop.ro